16 syyskuuta 2014

Torspo teippaaja.

Heippa. Hetki on viimepostauksesta mennyt, mutta kuten tiedätte, olen tehnyt paluun työelämään ja olin eilen niin loppu työpäivän jälkeen. Toisaalta, olen kyllä nytkin suhteellisen puhki, mutta ajattelin istahtaa tähän koneelle hetken ja kertoa vähän kuulumisia.

Tänään siis olin toista päivää töissä, tai enhän minä vielä vakituisena ole, vaan 'rekrytointikoulutus' on ohjelman nimi. Tämä koulutus kestää Joulukuun, olisiko ollut, seitsemänteen päivään asti ja sitten firma jossa olen harjoittelussa päättää jos haluavat vakinaistaa. Tässä olisi nyt kolme kuukautta aikaa oppia uusi ammatti ja toivottavasti pääsen jyvälle ja saan sitten myös sen vakiduunin. En nyt muista olenko kertonut mikä työ on kyseessä. Firman nimeä en tässä kerro, mutta työnimi on, kai, "teippaaja". Eli siis teippaillaan mitä milloinkin, esimerkiksi rekkojen hyttejä ja vaunuja, kylttejä, mainosikkunoita jne. En oo itse vielä paljoa päässy teippaileen, enimmäkseen seuraan sivusta tarkkaillen ja opiskellen; pikkuhiljaa.

Flunssasta en ole vielä sataprosenttisesti vielä parantunut ja aamuisin on ollut kuumettakin, tänään ja eilen. Sen takia on ollut vähän veto pois töissä, eteenkin viimeisillä tunneilla. Toivon että olo kohenisi pian, ei nyt pelkästään työn takia, vaan myöskin koska torstaina olisi sählyvuoro, jonka viime viikolla jouduin jättämään välistä juurikin kuumeen takia. Sähly on kyllä varsin hauskaa puuhaa ja siinä palaa rasvaa hyvin, joten mikäs sen parempi yhdistelmä. Kaveriporukalla pelataan ihan vaan huvin, ja kunnon, vuoksi. Ellen ihan väärin kuullut ja/tai ymmärtänyt ystävääni, niin olisi jokin turnauskin tulossa piakkoin mihin saisi osallistua, se olisi kyllä mahtavaa.

Nyt jatkan lusmuilemista sohvan puolella ja yritän keksiä huomiselle jonkin aiheen mistä kirjoittaa, eikä mitään tällaista tylsää päiväkirjajaarittelua.

Koitetaan pojat ja tytöt pärjätä,
- Torspo Tuhoaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti