03 marraskuuta 2016

It's about time.

Moi.

Ette usko tätä, mutta aion pitää twitter lupaukseni; twiittasin aikaisemmin että tänään päivitän blogia ja siinä lupauksessa minä nyt pysyn. Niin paljon on tapahtunut etten oikein tiedä mistä aloittaisin.

No ehkä sillä, että ensimmäistä kertaa noin 15-20 vuoteen olen ilman bändiä, miten se on edes mahdollista. No, nyt vain on niin. Mutta, minulla on vuokrattuna noin 7 m2 treenikämppä rummuilleni jossa voin käydä soittelemassa. Ostin Thomannilta halvan rumpumikkisarjan ja kaverilta on mikseri lainassa, en tosin vielä ole päässyt testaamaan mikkejä, koska korvakuulokkeet jäi kotia, mutta enköhän pian pääse niitä testailemaan. Aikomuksena on kuvata uusia rumpuvideoita parilla teräväpiirtokameralla ja saada niihin ihan kelvolliset äänetkin. Siitä lisää myöhemmin.

Kesä oli ja meni, mutta sanottakoon että se oli paras kesä aikoihin. Kesälomallani tehtiin reilun viikon mittainen roadtrip tyttöystäväni kanssa, pienen kooste videon siitä reissusta voit katsoa klikkaamalla tästä. Oli ihana nähdä uusia paikkoja ja kokeilla jotain uutta, pääsääntöisesti yövyttiin teltassa. Pari ensimmäistä yötä jouduttiin viettämään sisätiloissa, huonon sään takia. Kaupunkeja joissa käytiin olivat muunmuassa Parainen, Porvoo, Tammisaari, Hanko ja Kotka. Muutama jäi kai pois tuosta listasta. Reissun viimeinen etappi oli eräs leirikeskus Keuruulla jossa vietimme tyttöystäväni ja hänen vanhempien ja sisarusten kanssa juhannusta. Oli upea reissu ja kesä.

Vaikka minulla ei tällä hetkellä ole bändiä, on minulla yksi pieni projekti työn alla muutaman ystäväni kanssa, en sitä ihan bändiksi laskisi, mutta jotain uutta musiikkia on tulossa tässä talven mittaan. Vähän omaa tuotantoa ajattelin työstää nyt kun on aikaa ja mahdollisuus siihen. Tästäkin lisää tuonnempana.

Minua myös kiinnostaisi vloggaaminen, mutta en tiedä olisiko minusta siihen ja ketä nyt oikeasti kiinnostaisi mun elämä niin, että se kannattaisi videolle tallentaa. Tai, teenhän minä sitä muutenkin, mutta se nyt on vaan lähinnä omaan käyttöön muistoksi. Jotain muita videoprojekteja on kyllä kans tässä työn alla, mutta sillekin pitää omistaa oma postaus. Olen sanonut tämän aikasemminkin, että nyt taas pyrin kirjoittelemaan säännöllisin välein, joten nyt en sitä lupausta tee. Kirjoitan silloin kuin siltä tuntuu.

Eli siispä; ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti