22 marraskuuta 2016

IHAN SAIRAS LOMA.

Hei.

Ihan heti alkuun täytyy sanoa, että otsikossa on tahallinen yhdyssanavirhe. 

Perjantain synttärisankari ja minä.
Kun se nyt on saatu selitettyä voinkin keskittyä blogikirjoitukseeni. Kuten huomaatte, blogin ulkoasu on muuttunut, koska vaihtelu virkistää. Löysin vähän selkeämmän ja tyylikkäämmän fontin ja vähän "värikkäämmän" taustakuvan.

Tänään on siis tiistai ja olen toista päivää tällä viikolla sairaslomalla; perus kuumetta ja mitä ilmeisemmin korvatulehdusta. Mutta pahin alkaa olemaan ohi ja huomenna palaan taas töihin ainakin kokeilemaan miten työnteko onnistuu.

Viikonloppu oli ja meni ja mikä viikonloppu olikaan. Maiju tuli tänne perjantaina kuuden jälkeen ja heti seitsemäksi mentiin serkkutyttöni, Niinan, 30-vuotis syntymäpäiväjuhlille johon olin saanut kutsun, samoin Maiju. Olin samalla tapahtumassa valokuvaajana, mikä on aina mukavaa. Kiva saada harjoitella valokuvausta "uudella" järjestelmäkameralla minkä ostin kesällä. Nappasin illan aikana reilu 500 kuvaa, joista parhaat olen jo toimittanut Niinalle. Ja koska en siitä en ole kiroittanut, kiinnostuneille tiedoksi se on Nikon D3300, eli ihan aloittelijoille suunnattu kamera, koska sitä minä olen, ainakin mitä järjestelmäkameroihin tulee. Omistan myös nykyään GoPro Hero 3+ kameran, minkä ostin kaverilta. Voi olla että tästä GoProsta olenkin jo kertonut, mutta ei se mitään, nyt ainakin tiedätte.

Sairaslomat on tylsiä. Aikaa on mutta ei energiaa tehdä mitään muuta kuin kököttää kotona. Onneksi on netti, netflix ja PS3; se on aika hyvä kombinaatio ajantappamiseen ja rentouttamiseen. YouTubessa on myös vierähtänyt tunti jos toinenkin, eteenkin yhden Yhdysvaltalaisen videotuottajan/vloggaajan videoita, jotka ovat hyvin inspiroivia ja tuli vähän sellainen fiilis, että olisi kiva tehdä vlogia itsekin. Ongelmana siinä vaan on se, että elämäni ei ole kovinkaan mielenkiintoinen. Nykyään se on tosin kiireistä ja arkeni on aika täyttä, mutta silti paljoa ei tapahdu. Periaatteessa olen vaan töissä, sieltä salille ja sieltä kotia laiskottelemaan. Päivittäinen vlogi ei ainakaan tule kysymykseen, ehkä yksi jakso viikossa. Ja en tiedä tekisinkö sen suomeksi vai englanniksi, jotenkin englanti sujuu multa paremmin. Kaikki aikaisemmat blogini ovat olleet englanniksi, vasta vuoden pari olen kirjoitellut suomeksi. Mutta tämä on kaikki vielä ajatustasolla. En usko että ketään kiinnosta mitä minä puuhailen päivisin ja enkä tekisi sitä sen takia, vaan kehittää itseäni videokuvaajana ja editoijana.

Tällaista ajattelin tänään. Huomenna takas töihin kai, nyt sohvalle, ruokaa ja The O.C.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti