30 lokakuuta 2014

Duunari-Torspo.

Iltaa.

Ajattelin vähän naputella ennen nukkumaanmenoa jotain pientä tänne. Olen aikaisin menossa nukkumaan, koska kello herättää minut kello 00:55. "Miksi?" kysyt. No, koska yöllä tulee Penguins - Kings ja ajattelin sen katsastaa. Normaalisti itärannikon pelit alkaa kello 02:00, mutta koska Suomi siirtyi jo talviaikaan ja yhdysvalloissa se tehdään vasta tulevana viikonloppuna, saan viikon nauttia peleistä tunnin aikaisemmin kun normaalisti, luksusta kerrassaan.

Tämä työviikko on taas mennyt ihan järjettömän nopeeta, mutta ei se haittaa, huomenna on siis Perjantai ja Lauantai-aamuna varhain ennen auringonnousua, Kaemon reggaerekka, eli vuokrapaku, suuntaa kohti Oulua ja Oulu Gospelia, jossa esiinnymme. Soundcheck on inhimillisesti kello 9:30 aamulla ja soitto taisi olla yhdeltä, eli illaksi takaisin Kokkolaan, very nice!

Duunari-Torspo
Työelämässä nykyisessä työpaikassa olen nyt ollut päivää vajaa kuusi viikkoa ja pidän työstäni kovasti. Vaikka vielä opin talon tavoille, niin joitakin työtehtäviä voin ja saan tehdä ihan itsenäisestikin. Olen erittäin kiitollinen siitä että minulla on taas työpaikka. Olen kiitollinen serkkupojalleni Mikalle, joka tuolla oli ennen minua töissä ja päätti mennä opiskelemaan ja vinkkasi tästä minulle, että nyt olisi paikka avoinna. Niin siinä vaan sitten kävi että muutamaa kuukautta myöhemmin olen töissä. En ota yhtään työpäivää itsestäänselvyytenä ja aion tehdä kaikkeni että saan pitää paikkani. Olen todella motivoitunut ja työ on mielestäni mieluisaa "näpertämistä", tällainen duunari kun luonteeltani olen. Jos nyt joku miinus pitää duunist antaa, vaikka en sais valittaa, enkä kyllä (tavallaan) valitakaan, on se, että kun nykyisin työpäivät on 9-17, niin mieluummin tekisin 8-16 tai jopa 7-15. Mutta, en valita. 

Tällaista mulla oli vaan mielessä, että viihdyn työssäni.

Koitetaan pojat pärjätä,
- Torspo.T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti